שירות לקוחות בווצאפ :0555603972

שאלות נפוצות ותקנון האתר


מאיפה נשלחות החבילות?
כל ההזמנות נשלחות מחו''ל לישראל אל נקודת איסוף הקרובה לביתך

שאלה: כמה עולה המשלוח?
תשובה: חינם ללא עלות נוספת  

שאלה: כמה זמן ייקח עד שאקבל את המוצר שלי?  
זמן האספקה הוא בין 8-20 ימי עסקים (לא כולל שישי ושבת!)


שאלה: מתי ההזמנה נשלחת מהמפעל?
זמן עיבוד והכנת ההזמנות הוא בין 1-5 ימי עסקים זמן זה אינו כלול בזמן האספקה (לא כולל שישי ושבת!)


שאלה: איך אפשר לשלם?
תשובה: ב-4 דרכים. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי  ישירות דרך האתר או באמצעות אפליקציית ביט או PayBox. ובנוסף גם באמצעות העברה בנקאית

שאלה: יש לכם מוצרים נוספים שאינם מופיעים באתר?
תשובה: כן, ניתן לנסות ליצור איתנו קשר לגבי זה בתפרטי הראשי בעמוד ''צור קשר''.

 

שאלה: תוך כמה זמן מרגע הזמנת המוצר, אני זכאי להחזר כספי?
תשובה: רק לאחר שיעברו כ-60 ימים, הלקוח זכאי לקבל החזר כספי.

שאלה: האם המוצרים מיקוריים ?

כל המוצרים הם רפליקות באיכות הגבוהה ביותר.

 

אספקת משלוח:

זמן אספקה
זמן האספקה הוא בין 10-25 ימי עסקים. 
זמן עיבוד והכנת ההזמנות הוא בין 1-5 ימי עסקים זמן זה אינו כלול בזמן האספקה !
ייתכנו עיכובים בעקבות משבר הקורונה ופעילות דואר ישראל.
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבלו את החבילות בזמן הקצר ביותר.
יש למלא פרטים מדויקים למשלוח. לקוח שימלא פרטים שגויים או חלקיים יחוייב בדמי משלוח נוספים.
 החבילה מגיעה לנקודת איסוף קרובה לביתכם. לאחר הגעת החבילה תישלח לכם הודעה להגיע לאסוף אותה. 
יש לאסוף את החבילה עד 14 יום מהגעתה לנקודת האיסוף, במידה ולא אספתם את המשלוח הוא יוחזר אלינו וניאלץ לחייבכם בדמי משלוח.
  

* על הלקוח לספק פרטי משלוחים מדויקים: שם מלא, כתובת מלאה, פלאפון.
* לאחר הגעת המשלוח לסניף המסירה ישלח ללקוח הודעה לנייד לצורך איסוף החבילה, על הלקוח לאסוף את החבילה עד 14 ימי עסקים מיום שליחת ההודעה הראשונה, לאחר מועד זה המשלוח יוחזר אלינו והלקוח יחוייב בדמי משלוח נוספים.

החזרת מוצרים:
* ניתן להחזיר או להחליף כל מוצר לאחר קבלתו 
* החברה פועלת על פי טבלת מידות והמלצה של נציגי השירות ולא לוקחת אחריות על בחירת המידה של הלקוח, לכן לא יתאפשר החלפה של מידה. 
* החלפה / החזר כספי ינתן רק כאשר המוצר הגיע פגום או שונה ממה שהוזמן, החלפה או החזר כספי ינתנו עד 14 ימים מיום ההזמנה. 
* במידה והמוצר הגיע פגום / שונה ממה שהוזמן , ניתן לפנות אלינו דרך דף הפייסבוק בהודעה פרטית או דרך צור קשר באתר ולרשום במסודר את הבעיה בצירוף מספר הזמנה. 
* במידה והמוצר לא הגיע 60 ימים מיום ההזמנה, ינתן החזר כספי מלא. 
 
הוראות כביסה:

על מנת לשמור על איכות המוצרים וההדפסות בצורה הטובה ביותר, יש להפוך את הבגד, לכבסו ביד ולתלות לייבוש.
כל כביסה אחרת של הבגדים תהיה באחריותו של הלקוח בלבד.

ההדפסות על גופיות הכדורסל הנן הדפסות חיצוניות, דקות ועדינות. פחות כביסות יאריכו את חיי ההדפס.
צוות האתר אינו אחראי על מוצר לאחר שימוש, בגד שנלבש\כובס ו\או שהורדו ממנו התוויות.

שינויים בהזמנה קיימת:
* ניתן לבצע שינויים בהזמנה קיימת במידה ואם לא עברו 24 שעות ממועד ההזמנה. לאחר 24 שעות, לא ניתן לשנות הזמנה קיימת.

ביטולים:

האתר רשאי לבטל כל הזמנה (מהסיבות שלהם), במידה ואם יעשה כך - האתר יודיע אל הלקוח שההזמנה בוטלה.
הלקוח רשאי לבטל עסקה, כלומר לחזור בו מרכישת המוצר, בתוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה או שליחת המוצר, המוקדם מביניהם.
כל הפריטים מיוצרים על פי דרישת הלקוח ובמיוחד עבורו ולכן לא יתאפשרו ביטולים לאחר מועד זה!

לכל שאלה אחרת, ניתן לפנות אלינו דרך דף הפייסובק –>
צוות ג'רזיט – גופיות כדורסל וביגוד ספורט

 
x

#{title}

#{text}

#{price}